Budoucnost her v Netflixu, data o reklamě v gamingových platformách a partnerství Lega s herním gigantem Epic Games. Čtěte lednový přehled novinek ze světa herních platforem Gaming Shots.
Pravidelná várka novinek ze světa herních platforem pro marketéry. Aktuální dění v gamingu, streamingu a esportu, nové reklamní formáty nebo příležitosti pro značky. O tom všem je rubrika Gaming Shots, kterou pro vás připravují experti z Publicis Play.
Společnosti LEGO a Epic Games se spojily a uvedly na trh LEGO Fortnite - hru o přežití, která signalizuje dlouhodobou spolupráci mezi kultovní hračkářskou značkou a herním gigantem. Nové strategické partnerství podtrhuje rostoucí význam her v marketingu značek a demonstruje schopnost propojit světy fyzických a digitálních her. Podle vyjádření Nielse B. Christiansena, generálního ředitele společnosti LEGO Group, je cílem partnerství inspirovat děti prostřednictvím nenásilných her, které povzbuzují dětskou kreativitu.
Na podporu spuštění LEGO Fortnite se ve velkých městech objevily kolosální zásobovací lamy postavené z kostek LEGO. Tyto přes 3,5 metru vysoké instalace vytvořené z více než 234 000 kostek slouží jako interaktivní marketingová centra, která v termínu spuštění hry zapojovala fanoušky do stavebních aktivit. Spolupráce obou společností poukazuje na potenciál značek využívat herní platformy pro inovativní marketingové strategie, oslovovat různorodé publikum a měnit podobu interaktivní zábavy. Uvidíme, která značka zkusí zaujmout spotřebitele ve světě her příště.
Server Adexchanger se ve svém lednovém článku zaměřil na aktuální vývoj v oblasti herních reklam. Tady je shrnutí těch nejzajímavějších postřehů:
Uživatelé Netflixu mohou už dva roky využívat své předplatné i pro hraní mobilních her. A ne ledajakých. Platforma za poslední léta shromáždila atraktivní nabídku titulů: klasiky jako je například Grand Theft Auto, puzzle typu Cut The Rope nebo klikačky jako Cats & Soup (autorova oblíbená oddechovka). V nabídce můžeme sledovat i trend posledních pár let v podobě propojování deskových her a hraní na zařízeních. Pokud se s přáteli o víkendu nemůžete sejít na pokec a hru Výbušná Koťátka, můžete si je zahrát online.
Zatím Netflix nepodporuje reklamy a platby uvnitř her. Jak ale víme, to stejné dříve platilo i o reklamách uvnitř samotné streamovací platformy, která dnes nabízí úroveň levnějšího předplatného s reklamami. Podle Wall Street Journal je pravděpodobné, že se stejným směrem bude ubírat i herní nabídka Netflixu. Změna v monetizační politice her by možnosti inzerce v herním prostředí významně rozšířila. Streamovací a herní část platformy totiž využívá sdílené přihlášení ze všech zařízení a tak bychom mohli se zlepšením cílené reklamy uvnitř Netflixu očekávat podobně kvalitní audience i uvnitř herního prostoru.