TOP Super Bowl kampaně: #MayoCat na vzestupu a nezapomenutelná reklama o zapomínání

Jeden z největších sportovních svátků letošního roku je minulostí. Které kampaně na Super Bowlu bodovaly? Podívejte se na výběr kreativních ředitelů Publicis Groupe.


Kreativní ředitelé Publicis Groupe pro vás pravidelně vybírají kampaně z celého světa, které značkám pomáhají budovat vztah se svými zákazníky. Tento měsíc se zaměřili na sportovní svátek Super Bowl. Podívejte se na výběr reklam, které zaujaly Kostu Schneidera, Petra Rotha a Nikolu Foktovou. 

Google Pixel: Šance navázat skutečné spojení

Google Pixel vám svět nejen ukáže, ale také ho za vás procítí. Jejich nejnovější reklama není o pixelech, ale o perspektivě. Člověk se zrakovým postižením prožívá svět jinak – sledujte ho jeho očima. Připravte se na syrové emoce, dojemné okamžiky a sílu technologie, která dokáže překlenout propast mezi viděním a cítěním. Tohle není jen reklama, je to cesta do reality někoho dalšího, šance vykročit ven ze svého vlastního světa a skutečně navázat spojení.


Hellman´s: #MayoCat

Pamatujete na Kate McKinnon? Je zpátky a spolu s ní hvězda, která mluví plynně “majonézštinou”. Můžete proto být svědky vzestupu #MayoCat, virálního fenoménu, který vznikl z jednoho špatně pochopeného mňouknutí. Tohle není jen reklama, je to dosud nevídané obrandování jazyka našich chlupatých mazlíčků! Představte si million “mňoukacích” agentů, kteří šíří evangelium Hellman´s a každé jejich mňouknutí je potenciální prodejní nabídkou.


Uber Eats: Jak Rachel zapomněla na Rose

Nová reklama Uber Eats je o zapomínání a přitom je zvláštně nezapomenutelná. Je tu jeden skvělý detail, na který si zoufale chci vzpomenout, ale…


Dunkin: Ben Affleck zakládá kapelu

Pamatujete, jak loni Ben Affleck obsluhoval v drive-thru Dunkin Donuts, než ho vyrušila Jennifer Lopez? Tak letos se jí to Ben rozhodl vrátit a vzal si k tomu na pomoc i Toma Bradyho a Matta Damona. Byla J.Lo z jejich nezaměnitelného bostonského vibu šťastná? Na to se podívejte sami. Ale značce Dunkin Donuts tenhle přístup, ve kterém si hvězdy dokážou dělat legraci sami ze sebe, rozhodně prospívá.


BMW: Napodobování z vás hvězdu neudělá

Legendární herec Christopher Walken je známý nejen svým noblesním hraním, ale také svým jedinečným (pun intended) přízvukem. Ale i když ho budete napodobovat, jak chcete, Christophera Walkena to z vás neudělá. A to samé platí i pro auta. Konkrétně pro elektrické BMW. Alespoň podle tvůrců tohoto aktuálního TV spotu. Vtipné cameo hlavní hvězdy letošní poločasové přestávky je pak jen třešničkou na dortu.


BetMGM: Sportovní sázení pro každého. Nebo? 

Svět je posedlý inkluzí a kdo s otevřenou náručí nepřijímá kohokoli dalšího, je vláčen bahnem diskusí na sociálních sítích. Provozovatel sportovních sázek BetMGM si z toho ovšem nic nedělá a prostřednictvím Vince Vaughna nabízí sportovní sázení všem… kromě Toma Bradyho. Takovou šikanu živoucí legendy amerického fotbalu by si asi dovolil málokdo. A přesně proto je to dobře. Sorry, Tome.


Ye aka Kaney West: Yeezy fashion

A po naleštěných reklamních spotech za miliardy se o slovo přihlásil Ye, pro většinu známý také jako Kanye West. Kontroverzní globální star svých 30 vteřin využila, tak nějak očekávatelně, po svém. Ve svém spotu porušil snad všechny parametry kvalitní reklamy, zbořil internety po celém světě a vydělal (prozatím) něco přes 20 milionů dolarů. Šílený? Rozhodně. 

 

Můžeme si o tom myslet všelicos. Můžeme se erudovaně vysmívat zvolené lokaci, kvalitě osvětlení, úrovni samotného sdělení, zvolenému formátu i odvedené práci dentistů, ale jedno tomuto počinu upřít nemůžeme. Nic podobného si dosud nikdo nedovolil. Boří to zažité standardy, budí emoce, vydělává a mluví o tom celý svět. Po QR počinu od Coinbase z roku 2022 je to další ukázka, jak vyprankovat největší festival reklamních spotů na planetě.