Moderátoři Evropy 2 si v rámci kampaně na nový kávovar zašli na ranní kávu do sousedního rádia. Posluchači byli nadšeni a značce stouply prodeje.
Intenzivní integrovaná kampaň prodejce přísad do koupele znásobila prodeje i přes skromný rozpočet a neznalost značky.
Big Shock! bere rok 2021 jako restart. "Změnili jsme mediální plánování, posílili online a vstoupili na trh ledové kávy," říká v rozhovoru marketingový manažer značky Jan Kopřiva.
Největší panika ohledně pandemie odeznívá, ale restrikce zůstávají. Pivo Excelent, T-Mobile a další značky proto spouštějí kampaně, které lidem pomáhají toto období přečkat.
Jak se značky vypořádávají s následky epidemie? Marketingová strategie Nike se drží 4 fází. Hlavním poznatkem ze zemí, které byly zasaženy první, je akcelerace digitálního růstu.
Co dobrý nápad spojí, to jiný brand nerozpojí. Plzeňský Prazdroj připravil návštěvníkům festivalu Beats for Love nezapomenutelný zážitek se značkou Excelent.
Řetězec Makro připravil kampaň s dynamickými bannery, ve které dostaly stovky podnikatelů svoji vlastní reklamu. Bannery s lokálním obsahem navíc dosáhly 2% CTR.
IKEA v Česku vyvinula unikátní personalizovaný e-mailing na bázi umělé inteligence, který zákazníky baví a inspiruje k nákupům.
K oslovení mileniálů je online klíčové médium. Platí to i při sjednávání služby? ČSOB bance se v kampani na konto pro mladé osvědčila datová strategie s remarketingovými scénáři.
Karlovarské minerální vody získaly díky detailnímu měření pilotní fáze zaváděcí kampaně nového produktu užitečná data pro optimalizaci pozdější druhé vlny komunikace.