Kolik času denně stráví Češi poslechem na hudebních streamovacích platformách? A jsou ochotni platit si za prémiové služby? Přečtete si, co o postojích českých spotřebitelů říkají data ze studie GWI.
Jakým způsobem chrání uživatelé své osobní údaje na internetu? Přečtěte si, co o postojích českých spotřebitelů říkají data ze studie Global Web Index.
Češi sledují nejčastěji videa na YouTube. Hned v závěsu jsou lokání služby. Přečtěte si, co dalšího o streamovacích platformách říkají data GWI.
Stále víc firem dnes řeší společenský dopad svých marketingových aktivit. Ukazatel ESG a otázka uhlíkové stopy se brzy stanou pevnou součástí mediálního plánování. Připravte se na novou realitu.
Herní platformy mají v Česku stovky tisíc uživatelů a značkám nabízejí zajímavé reklamní příležitosti. Podívejte se, co o českých hráčích říkají data Global Web Index.
Jezdí Češi na dovolenou častěji do zahraničí nebo po republice? A co ovlivňuje jejich cestovní plány? Podívejte se, co o postojích českých spotřebitelů říkají data ze studie Global Web Index.
Češi stále častěji využívají tzv. wearables technologii. Který z produktů je mezi nimi nejoblíbenější? Podívejte se, co o postojích českých spotřebitelů říkají data ze studie GWI.
Vyplatí se online kampaně optimalizovat na maximalizaci zásahu, nebo se zaměřit spíše na frekvenci? Přečtěte si výsledky analýzy o dopadu frekvence na ad recall videoreklamy.
Co ovlivňuje nákupní rozhodování Čechů? Odkud se dozvídají o nových produktech? A jak docílit toho, aby se pravděpodobnost jejich nákupu zvýšila? Podívejte se na nová data ze studie Global Web Index.
Správně nastavená zákaznická komunikace napříč kanály je pro firmy základem úspěchu, píše v článku Ondřej Popelka, MarTech konzultant společnosti Kindred.