Češi stále častěji využívají tzv. wearables technologii. Který z produktů je mezi nimi nejoblíbenější? Podívejte se, co o postojích českých spotřebitelů říkají data ze studie GWI.
Vyplatí se online kampaně optimalizovat na maximalizaci zásahu, nebo se zaměřit spíše na frekvenci? Přečtěte si výsledky analýzy o dopadu frekvence na ad recall videoreklamy.
Co ovlivňuje nákupní rozhodování Čechů? Odkud se dozvídají o nových produktech? A jak docílit toho, aby se pravděpodobnost jejich nákupu zvýšila? Podívejte se na nová data ze studie Global Web Index.
Správně nastavená zákaznická komunikace napříč kanály je pro firmy základem úspěchu, píše v článku Ondřej Popelka, MarTech konzultant společnosti Kindred.
Zatímco zahraniční kampaně založené na datech vyhrávají oborové soutěže, v Česku se jejich potenciál zatím nedaří naplno využít, píše ve svém komentáři Petr Roth.
Jaká elektronická zařízení Češi vlastní, které značky preferují a kolik z nás má smartphone? Podívejte se, co o postojích českých spotřebitelů říkají data ze studie Global Web Index.
Jsou Češi ochotni zaplatit víc peněz za ekologické produkty? A jak důležitý je pro ně postoj značek k enviromentálním otázkám? Podívejte se, co o postojích českých spotřebitelů říkají data ze studie Global Web Index.
Konsolidace a využití vlastních dat patří mezi největší výzvy současného marketingu. Jan Šrámek z agentury Kindred vysvětluje, jak jejich potenciál vytěžit - pro aktivaci zákazníků i personalizaci komunikace.
Jak se za poslední měsíce změnilo spotřebitelské chování v Česku a dalších zemích regionu? Aktuální data přinesl průzkum skupiny Publicis Groupe.
Sháníte mladé lidi (nejen) na marketing? Jen momentky z teambuildingu a pet friendly kanceláře na instagramovém profilu nestačí. Nebojte se Reels!