Sháníte mladé lidi (nejen) na marketing? Jen momentky z teambuildingu a pet friendly kanceláře na instagramovém profilu nestačí. Nebojte se Reels!
Práce analytiků v mediální agentuře se zásadně změnila, říkají v rozhovoru šéfové datových týmů jedné z největších komunikačních skupin.
Začínal vývojem mobilních aplikací, dnes Gabriel Zábušek pomáhá se svým týmem agentury Kindred transformaci známých globálních značek.
Statisíce fanoušků na online koncertech, dojatí senioři a podpora muzikantů v těžkých časech. Aktivity Coca-Coly během covidu rezonovaly i na konferenci BRANDrandstorming.
Pokles mediálních investic, posílení onlinu a tlak na flexibilitu. Tyto trendy nejvíc ovlivnily mediální plánování v roce 2020. Jak bude vypadat rok 2021?
Sen každého branďáka je, aby s jeho značkou lidé trávili čas rádi a dlouho. Značka Excelent to dokázala. Jak? O tom se mluvilo na konferenci BRANDstorming.
Jak vznikají legendární reklamy podle kreativce Ondřeje Hübla ze Saatchi & Saatchi a proč si připadal blbě, když začínal psát knihy?
Jaká jsou nejnovější data o změnách spotřebitelského chování? Lidé kvůli krizi odkládají část nákupů a více si všímají původu zboží.
Jak inzerenti kvůli krizi krátí reklamní rozpočty? Kdo komunikaci naopak posiluje? A jaký dopad to bude mít na podíl jejich značek na trhu? Podívejte se na aktuální data.
Jak se změní nákupní zvyklosti, až hrozba koronaviru odezní? Napovědět mohou spotřebitelské průzkumy a aktuální data prodejců.