Disney kupuje podíl v herním studiu, kouzlo závodních simulátorů pro značky a rostoucí popularita filmových adaptací her. To vše najdete v březnovém přehledu novinek ze světa herních platforem.
Neuvěřitelný výpadek v reportingu programatických kampaní, Google čaruje s daty a nekončící válka s MFA weby. Čtěte březnový přehled AdTech novinek.
S postupujícím časem je budoucnost online reklamy po konci cookies stále v mlze. Jak dopadne Sandbox a dočkáme se evropského ID? Čtěte únorový přehled AdTech novinek.
Jaké jsou první postřehy po vypnutí cookies některým uživatelům internetu? Nejen o tom je první přehled AdTech novinek roku 2024.
Pochybnosti o technologii, která má nahradit cookies, a soudní vítězství herní firmy Epic nad Googlem. Čtěte poslední přehled AdTech novinek roku 2023.
Doporučení pro reklamu v mobilních hrách, insighty o osobnostních typech gamerů a obrovský zájem o nové GTA 6. To vše najdete v prosincovém přehledu novinek ze světa herních platforem. Čtěte nové Gaming Shots.
Jak funguje placená verze Facebooku bez reklam, kolik stojí spoty ve streamovacích platformách a kdy se dočkáme cílení na 1st party data Disney i v Česku? Čtěte listopadový přehled AdTech novinek.
Co pro Apple znamená nové obvinění Googlu ze zneužití tržního postavení? A proč končí síť Catalyst a ad server Sizmek? Čtěte říjnový přehled AdTech novinek.
In-streamingová reklama je stále populárnější reklamní formát, který díky participaci na příjmech podporují i samotní hráči. Značkám nabízí vysokou pozornost a aktivní zapojení publika.
Google na pranýři kvůli cílení na děti, nový vlastník společnosti MediaMath a nový byznys pro Netflix. Čtěte zářijový přehled novinek ze světa online reklamy.