In-streamingová reklama je stále populárnější reklamní formát, který díky participaci na příjmech podporují i samotní hráči. Značkám nabízí vysokou pozornost a aktivní zapojení publika.
Google na pranýři kvůli cílení na děti, nový vlastník společnosti MediaMath a nový byznys pro Netflix. Čtěte zářijový přehled novinek ze světa online reklamy.
Apple omezuje trackovací data, další nejasnosti okolo videoreklamy a bankrot společnosti MediaMath. Čtěte červencový přehled novinek ze světa online reklamy.
Výsledky testování "chytrých" kampaní, nové AI nástroje LinkedInu, Salesforce či Trade Desku a umělá inteligence ve vyhledávání. Čtěte červnový přehled novinek ze světa online reklamy.
Virtuální móda, nové funkce v Amazon Marketing Cloud a kritický pohled na oblíbené metriky digitální reklamy. Přečtěte si květnový přehled novinek ze světa online reklamy.
Apple dál omezuje cookies, publisheři si brání kontextové cílení a Google redukuje své atribuční modely. Čtěte dubnový přehled novinek ze světa online reklamy.
Využití dat pro byznysová rozhodnutí, zefektivnění prodeje i předvídání budoucnosti. Přečtěte si, jaká témata zaujala na konferenci pro webové analytiky MeasureCamp.
Jak se technologickým gigantům daří implementace umělé inteligence? A bude ekonometrie odpovědí na nedostatky atribučního modelování? Čtěte březnový přehled novinek ze světa online reklamy.
Dokáže brandová reklama podpořit okamžité tržby? A co si inzerenti skutečně myslí o žhavém tématu letošního roku - retail médiích? Čtěte únorový přehled novinek ze světa online reklamy.
Jak transparentní je ve skutečnosti online reklama? A za co vyfasovali velcí AdTech hráči milionové pokuty? Čtěte lednový přehled novinek ze světa online reklamy.