TOP květnové kampaně: Znělku Goldfish už nedostanete z hlavy!

Jak budovat značku? Jednoduché nápady bývají ty nejlepší. Každý měsíc pro vás vybíráme TOP kampaně z celého světa. Tak se inspirujte!


Kreativní ředitelé Publicis Groupe Petr Roth, Nikola Foktová a Kosta Schneider pro vás každý měsíc vybírají kampaně z celého světa, které značkám pomáhají budovat vztah se svými zákazníky. Tohle je květnový výběr.

Doritos: Najdeš trojúhelník?

Petr Roth: Oblíbené trojúhelníkové chipsy Doritos už řadu let úspěšně budují svůj brand právě na svém tvaru. A jak ukazuje case study z jejich poslední kampaně, umějí navíc do své komunikace účinně zatáhnout i své zákazníky. Stačilo jen změnit narativ a místo úvahy, že Doritos vypadají jako trojúhelníky, to postavit naopak tak, že všechny trojúhelníky vypadají jako Doritos. A nekonečné množství nových reklamních ploch bylo (ve spojení s AR mobilní aplikací) na světě.                                       


Budweiser: Není podtácek jako podtácek

Kosta Schneider: Tato reklama na Budweiser je geniálním počinem při budování značky. Ačkoli hudba možná nemá přímou souvislost se samotným pivem, vytváří neuvěřitelně silné emocionální spojení se značkou. Použitím vinylových barových tácků, které slouží jako dvojí desky, využívá Budweiser nostalgii a vřelost spojenou s vinylovou hudbou. Tato nečekaná kombinace podněcuje zvědavost a intriky a zanechává ve spotřebitelích trvalý dojem. Je to důkaz schopnosti značky myslet mimo rámec a vytvářet jedinečná spojení, která hluboce rezonují s jejich publikem. Na zdraví značce Budweiser za podporu nezapomenutelných zážitků díky síle hudby a kreativity.


Disney+ & Uber Eats: Degustační menu, ze kterého si vybere každý

Nikola Foktová: Kouzelná spolupráce Disney+ a Uber Eats ku příležitosti premiéry Ant-Mana. Z miniaturního degustačního menu si můžete vybrat z celé řady chutných jídel od nudlí přes pizzu až po fish and chips. Nechybí ani vegetariánské burgery a saláty. Krásná ukázka, že i mravenčí kampaň může dosáhnout velkolepých výsledků. Během pár hodin o ní mluvil doslova celý svět. Disney+ tak krásně naplňuje jejich dlouhodobý brand purpose a opět našel zcela nový způsob, jak nás všechny vytrhnout z všednosti dní a naservírovat nám nezapomenutelně kouzelný zážitek. 

Goldfish: Znělka, kterou nedostanete z hlavy

Petr Roth: Získat během předávání cen Grammy největší pozornost se svým reklamním jinglem, který je navíc už desítky let starý? Našim kolegům ze Saatchi & Saatchi New York se to podařilo tak dobře, že jingle pro jejich klienta Goldfish prozpěvovali nejen spokojení zákazníci, ale i řada známých značek. Zlatá sušenková rybička tak získala kompletní medailovou sbírku na nedávno skončených Clio Awards a po právu si brousí ploutve i na lva z Cannes.