Publicis Groupe dokáže nově zprostředkovat trade marketingové kampaně u velkých ecommerce hráčů. Značky si tak mohou zmapovat chování zákazníků v online prostředí.
Koronavirová krize zvýšila zájem o online nakupování a spousta firem teď hledá příležitosti, jak tento trend využít. Jednou z možností je i tzv. trade marketing. Ten funguje na principu společné kampaně inzerenta a internetového prodejce, ke kterému směřuje traffic kampaně. E-shop tím získá návštěvnost a inzerující značka přesné cílení a cenné insighty o nákupním chování svých zákazníků v online prostředí.
"Značky touto cestou získají unikátní socioekonomický profil svých zákazníků, informace o jejich nákupním košíku nebo podílu značky na prodejích v rámci celé kategorie."
Největší tuzemské e-shopy jako je Alza, Mall či CZC zajišťují pro svoje dodavatele tento typ kampaní už dlouho. Díky spolupráci, kterou nedávno jako první u nás navázaly mediální agentury skupiny Publicis Groupe se silnými e-commerce hráči jako je Rohlik, Pilulka a Notino, se nyní značkám tento model spolupráce otevírá i v e-shopech, které dosud samy trade marketing nenabízely.