Reklamní agentura Leo Burnett pravidelně sestavuje žebříček svých nejlepších kampaní z celého světa. Tady je výběr devíti nejlépe hodnocených kampaní letošního roku.
Leo Burnett patří k nejvýznamnějším globálním reklamním sítím. Její kreativní ředitelé pravidelně vybírají ty nejlepší kampaně ze svých více než 40 poboček z celého světa a v rámci Global Product Committee je hodnotí ikonickou stupnicí HumanKind na škále od 1 do 10 (více o škále najdete třeba tady). Jejím hlavním posláním je oceňovat nápady, které mění svět. Hodnocená je přísné a dostat skóre alespoň 7 není vůbec jednoduché - nejvyšší ocenění si letos odnesla kampaň The Missing Chapter z dílny Leo Burnett India, která získala 8.06 bodu. Letošního hodnocení se zúčastnila i kreativní ředitelka Leo Burnett Praha Nikola Foktová. Tady je její výběr nejlepších prací.
Začínáme tedy rovnou tím nejlepším! Následující kampaň získala Cannes Lions Grand Prix v kategorii Sustainable Development Goals. Je dokonalým důkazem, že kreativita dokáže měnit lidské chování. Nejvyšší score tak právem patří právě jí.
Celá Británie ví, že královnino jubileum musíte oslavit ve velkém stylu. A co teprve platinové jubileum! Kolegové v Leo Burnett London spolu s McDonald’s vytvořili skvělou multikanálovou kampaň. Odlaunchovali ji věnováním svého ikonického claimu Její Výsosti. Jediným copy-twistem strhli pozornost celého království. Na královninu počest vytvořili tento McServis hodný Její Výsosti. A nebáli se ani oslovit královský filharmonický orchestr, který pro madam vytvořil její vlastní „I’m lovin‘ it“ verzi. Tady je všechno. Idea, craft, dokonalý timing.