To nejlepší ze světové dílny Leo Burnett podle Nikoly Foktové

Reklamní agentura Leo Burnett pravidelně sestavuje žebříček svých nejlepších kampaní z celého světa. Tady je výběr devíti nejlépe hodnocených kampaní letošního roku.


Leo Burnett patří k nejvýznamnějším globálním reklamním sítím. Její kreativní ředitelé pravidelně vybírají ty nejlepší kampaně ze svých více než 40 poboček z celého světa a v rámci Global Product Committee je hodnotí ikonickou stupnicí HumanKind na škále od 1 do 10 (více o škále najdete třeba tady). Jejím hlavním posláním je oceňovat nápady, které mění svět. Hodnocená je přísné a dostat skóre alespoň 7 není vůbec jednoduché - nejvyšší ocenění si letos odnesla kampaň The Missing Chapter z dílny Leo Burnett India, která získala 8.06 bodu. Letošního hodnocení se zúčastnila i kreativní ředitelka Leo Burnett Praha Nikola Foktová. Tady je její výběr nejlepších prací. 


The Missing Chapter (Leo Burnett India) - 8.06

Začínáme tedy rovnou tím nejlepším! Následující kampaň získala Cannes Lions Grand Prix v kategorii Sustainable Development Goals. Je dokonalým důkazem, že kreativita dokáže měnit lidské chování. Nejvyšší score tak právem patří právě jí.


Royal Makeover (Leo Burnett London) - 7.0

Celá Británie ví, že královnino jubileum musíte oslavit ve velkém stylu. A co teprve platinové jubileum! Kolegové v Leo Burnett London spolu s McDonald’s vytvořili skvělou multikanálovou kampaň. Odlaunchovali ji věnováním svého ikonického claimu Její Výsosti. Jediným copy-twistem strhli pozornost celého království. Na královninu počest vytvořili tento McServis hodný Její Výsosti. A nebáli se ani oslovit královský filharmonický orchestr, který pro madam vytvořil její vlastní „I’m lovin‘ it“ verzi. Tady je všechno. Idea, craft, dokonalý timing.