Karty od Maltesers pomáhají posilovat vztahy s blízkými

Značka čokoládových kuliček Maltesers spustila kampaň se speciální hrou, která lidem pomáhá sdílet pocity se svými blízkými. S experty na vztahy sestavili 30 otázek, které otevírají srdce.


V Leo Burnett věříme, že činy jsou více než slova. Věříme v Acts. Not Ads. Neděláme reklamu. Hledáme kreativní řešení problému, který klient právě řeší. Někdy je tím řešením reklama, jindy třeba karty, které otevírají srdce.

Pro značku čokoládových kuliček Maltesers od společnost MARS jsme spolu s naší sesterskou agenturou MSL vytvořili první karetní hru, která pomáhá lidem sdílet své pocity, být si ještě blíž a osladit tak svůj vztah. Navázali jsme tak na dlouhodobý brand purpose Maltesers: "zvládnout s lehkostí každou těžkost".


Spolu s experty na vztahy jsme dali dohromady 30 speciálních otázek a vytvořili sadu karet, které otevírají srdce. Každá karta ukrývá otázku, na kterou jste se nejspíš ještě nezeptali, ale měli byste… A protože láska nezná hranic, kampaň jsme spustili hned ve čtyřech zemích Evropy: v Česku, Slovensku, Maďarsku a Rumunsku. Více o pozadí kampaně si můžete přečíst článku v časopise Heroine.


A protože otevřít srdce potřebují lidé po celém světě, připravili jsme i digitální verzi dostupnou úplně všem. K lahodnému zobání si teď můžete konečně vychutnat i blízkost toho druhého. 

❤️ Vyzkoušejte sami a otevřete svá srdce na www.maltesers-game.com ❤️