Jak Excelent nechal 2500 lidí říct "Ano" svému brandu

Co dobrý nápad spojí, to jiný brand nerozpojí. Plzeňský Prazdroj připravil návštěvníkům festivalu Beats for Love nezapomenutelný zážitek se značkou Excelent.


Do svatby se v posledních letech mladí Češi zrovna nehrnou. Zatímco před 20 lety bylo ročně uzavřeno kolem 80 tisíc sňatků, dnes je to o polovinu méně. Znamená to snad, že je tato tradiční oslava lásky na ústupu? Značka Excelent Plzeňského Prazdroje dokázala během posledního ročníku festivalu Beats for Love opak - v Excelent zóně oslavili festivaloví návštěvníci lásku tak, že “beat single” nechtěl nikdo. Hlavním tahákem Excelent Zóny se totiž stala Wedding Chapel, svatební kaple, ve které mohli návštěvníci symbolicky uzavřít manželství, dokud je neděle nerozdělí. A zájem o sňatky byl nevídaný. 



Ve svatební kapli Excelentu uzvařel manželství každý 16. návštěvník letního festivalu Beats for Love. Dohromady se tak sezdalo přes 2 500 novomanželů.


Za nápadem svatební kaple stojí agentura Kindred, která celý koncept kreativně zastřešila. O samotnou realizaci Excelent zóny na festivalu se postarala produkční agentura Hypnosis.Na hudebním festivalu Beats for Love, který se pravidelně koná v Ostravě, má Excelent svou zónu každý rok. A hlavním tématem, jak název festivalu napovídá, je kromě hudby právě láska. Pro Excelent byl primárním kritériem čas strávený se značkou. To na vícedenním festivalu není až taková výzva, jelikož návštěvníci se mezi koncerty rádi zabaví doprovodným programem. Excelent však v rámci zadání požadoval zážitek, na který návštěvníci nezapomenou a který pro ně zároveň bude mimořádně zábavný. Krom tohoto požadavku musela agentura Kindred při vymýšlení konceptu navázat na zastřešující myšlenku Excelentu, která vychází z respektování tradic #PoSvýOse. 

SVATEBNÍ KAPLE PRO KLASICKÉ PÁRY I LGBT