Inzerenti nyní mohou uživatele na Googlu zasáhnout produktovou reklamou i ve vyhledávání obrázků.
Uživatelé na Googlu využívají místo klasického textového vyhledávání čím dál častěji možnost vyhledávání pomocí obrázků. Obrázkovými výsledky vyhledávání se pak inspirují i při nákupu. Podle různých studií slouží vyhledávání obrázků jako jeden z prvních touchpointů v nákupní cestě. Google tak v prvním čtvrtletí tohoto roku přišel s logickou reakcí: spustil produktové kampaně v sekci obrázků.
Prostřednictvím kampaní v sekci vyhledávání obrázků mohou nyní inzerenti na Googlu zasáhnout potencionální zákazníky už ve fázi hledání inspirace. Od Googlu je to další krok pro rozšiřování jejich inventory.
Formát reklamy je velmi podobný nákupním reklamám v klasickém vyhledávání. Inzeráty v sekci vyhledávání obrázků však mají výrazněji zobrazenou cenu a název inzerenta není v zelené barvě jako v klasickém vyhledávání. Reklamy tak opět o něco více splývají s ostatními obrázky, díky čemuž není produktová kampaň na první pohled tolik rušivá. Na jednu stránku vyhledávání se v obrázcích navíc vejde víc než dvojnásobný počet inzerentů oproti klasickému vyhledávání.
Nový formát je vhodný pro všechny inzerenty, kteří využívají stávající kampaňové formáty Google Shopping a kteří nabízejí produkty v e-shopech. Dá se očekávat zvýšený počet prokliků a rychlejší vyčerpání denních budgetů. Inzerenti se ale ve svých statistikách zatím nedozví, kolik prokliků přinesla právě reklama z obrázků. I u kampaní v sekci obrázků platí, že produkt by měl obsahovat kvalitní fotografii nebo obrázek a všechny potřebné atributy, které Google vyžaduje, tedy název s popiskem, cenu, ID, kategorii, značku a informaci o dostupnosti.